SErwisLKV@Gmail.com
tel . 501 791 302
© 2020. Serwis Komputerowy LKV Tablety - Smartfony. All Rights Reserved.
VR
Kilka lat temu jak tylko pojawiła się technologa VR zdecydowaliśmy się wkroczyć w przyszłość komputerowych gier wirtualnej rzeczywistości. Dzisiaj dużą część naszej działalności angażuje obszar VR. Specjalizujemy się w przygotowaniu stanowisk, zaplanowaniu przestrzeni oraz dostarczamy nowoczesne technologie w pełni wykorzystujące potencjał VR.
VR Serwis
Jako jedni z nielicznych w Polsce specjalizujemy się w serwisie okularów Meta Quest, Oculus Rift S, Valve Index, i innych. Duży bagaż doświadczeń pozwala nam przeprowadzać najbardziej wymagające naprawy, serwisujemy okulary VR wszystkich przewodnich producentów. Na wszystkie naprawy udzielamy 6-miesięcznej gwarancji.
Naprawy
Urządzenia
Wyślij do nas VR
Prowadzimy naprawy wysyłkowe, zobacz niżej jak to zrobić!
VR READY!
Świadczymy usługi z zakresu przygotowania nowych stanowisk VR, jak i częściowej modernizacji komputerów, aby w pełni spełniały oczekiwania naszych klientów. Zajmujemy się montażem, zagospodarowaniem przestrzeni VR zarówno na małych przestrzeniach ograniczających się do biurka, jak i większych pomieszczeń. Pomagamy naszym klientom stawiać pierwsze kroki w wirtualnej rzeczywistości oraz zapoznajemy ich ze środowiskiem programów HTC Vive, oraz Oculus Rift.
Wyślij Paczkę
Lub Dostarcz sprzęt osobiście
Jak dostarczyć gogle VR Do naprawy?
Profesjonalny serwis gogli VR
nAPRAW GOGOLE VR
Zawsze możesz dostarczyć osobiście sprzęt do jednego z naszych serwisów
Krok pierwszy: Nadaj paczkę. Wybierz najbardziej dogodną opcję nadania, sugerujemy skorzystanie z popularnych usług kurierskich (np. DPD, DHL, GLS) lub paczkomatów InPost.
Krok drugi: Zapakuj zepsuty sprzęt oraz umieść dane kontaktowe w paczce. Upewnij się że przesyłka jest odpowiednio zabezpieczona. Wewnątrz paczki umieść kartkę z Twoimi danymi kontaktowymi (imię, nazwisko, numer telefonu).
Krok trzeci: Skontaktuj się z nami. Po przygotowaniu paczki, wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń, aby poinformować o nadchodzącej przesyłce.
Krok czwarty: Przekaż paczkę kurierowi bądź umieść w paczkomacie. Poczekaj na telefon od naszego technika, który przekaże Ci propozycje naprawy.
Krok pierwszy. Dostarcz do nas swoje urządzenie, a w ciągu 24-48 godzin wykonamy bezpłatną diagnozę i przedstawimy Ci możliwe rozwiązania problemu.
Krok drugi. Po akceptacji wybranej przez Ciebie metody naprawy, przystąpimy do realizacji Usługi.
Krok trzeci. Nasz technik skontaktuje się z Tobą telefonicznie gdy twoje urządzenie będzie gotowe do odbioru.
Krok czwarty. Ciesz się działającym sprzętem, a na naprawę otrzymasz 6-miesięczną gwarancję
Paczkomat Warszawa
WAW159A
Potocka 14 (przy parkingu SZ)
01-652 Warszawa